Wat is de goedkoopste sportschool in Utrecht voor (cardio) fitness?

Er zijn tegenwoordig zoveel aanbiedingen van sportscholen. Maar telkens zie ik op de websites alleen maar staan 'vanaf ...' maar als ik doorklik, kom ik nergens tegen hoeveel ik er echt voor moet betalen. Ik wil onbeperkt kunnen (cardio)fitnessen. Er was een aanbieding van eentje waarbij staat vanaf 15 euro, maar bleek dat het alleen voor 65+ ers geldt met U-pas, etc. Daarom mijn vraag: Welke sportschool is het goedkoopst voor cardio-fitness zonder voorwaarden, haken of ogen er aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rondjes rennen in het Wilhelminapark
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leren lezen: Er staat 'sportschool' :-) ... alsnog bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom was dit ook geen antwoord maar een reactie :-)

Antwoorden (1)

Fit for free: onbeperkt fitness voor 15,95 euro per maand. als je een abonnement voor overdag sporten is het zelfs maar 9,95 euro per maand
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord, waarvoor een plus. Wel een kanttekening voor de vraagsteller:
Ben er zelf ook lid geweest, en je kunt daar prima trainen, mits je er zelf ook verstand van hebt hoe dat moet. Voor die prijs krijg je min of meer te horen: Daar staan de apparaten, en zoek het verder zelf maar uit... Wil je uitleg en begeleiding, zul je er voor moeten bijbetalen. Bij andere (duurdere) sportscholen zit dat vaak in het abonnement verwerkt. Goedkoop kan duurkoop zijn, indien je zelf niet goed weet waar je mee bezig bent. Zoals gezegd: ik was daar zelf vroeger ook lid, en zag dat mensen daar hun rug zaten te verknoeien op de apparaten, en het personeel loopt er voorbij, zonder er enige aandacht aan te schenken...