Weet iemand een linkje of website met tips voor beginnen met fitness?

Hallo, ik ben een jongen van 16 en zou graag serieus met fitness bezig willen gaan. Ik heb een normaal postuur. Nu ben ik al een aantal keer naar de sportschool geweest maar het lukt me niet om het vol te houden (qua motivatie). Weet iemand hoe ik hier verandering in kan brengen? (ik blijf bijvoorbeeld gewoon chips eten en cola drinken, wat ik dan eigenlijk niet zou moeten doen..)
Als iemand een linkje of een website hierover heeft zou ik dat zeer op prijs stellen.
Iemand die zelf nog tips heeft wat je zoal niet/wel moet doen zijn ook altijd welkom :)
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
9 jaar geleden
wat zoek je precies, een kant en klaar sportschema? iets over voeding?
wat zijn je doelen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is daar op die sportschool ook begeleiding waar je een gesprek mee kan hebben en waar je tips van kan krijgen?

Het beste antwoord

Zoek eens op fitnesscentra Oost-Vlaanderen, of west-vlaanderen. Daar krijg je alvast een overzicht van alle mogelijke fitness mogelijkheden in jouw buurt. Fitness thuis lijkt me niet zo simpel tenzij je zelf een aantal toestellen hebt. Wat wel kan is oefeningen met gymbal daar kan je eigenlijk meer mee doen dan je zou denken.
Veel succes