Hoe maak ik een pak van ballonnen?

Ik wil proberen een flipje pak te maken van ballonnen (voor mijn zoon in een optocht). Hoe maak ik de ballonnen het makkelijkst maar ook het stevigst vast aan zijn kleding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.1K
rebecca
13 jaar geleden
Kan je niet beter allemaal kleine stoffen ballen nemen ? dan kan gewoon stukjes klitteband op zijn overal ofzo maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het flipje pak vond ik ook een erg leuk idee, maar niet zelf bedacht hoor...;) idee gekregen van een mede-GV-gebruiker...eerlijk is eerlijk!

Het beste antwoord

Ballonnen zijn vrij kwetsbaar. Ze knallen makkelijk en ook de wind heeft er veel vat op. Je bent waarschijnlijk de hele tijd bezig om de ballonnen opnieuw aan de kleding te bevestigen.

Je kunt met een naald draden door de kleding halen en daar de ballonnen aan vastknopen.

Je kunt ook i.p.v. ballonnen pompoenen (of pomponnen) maken (zie afbeelding) van rode wol.
Voor de werkwijz: zie http://hobby.blogo.nl/2007/08/13/pompon-of-pompoen-van-wol-maken/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee+

Andere antwoorden (1)

Touwtjes om het tuutje van de ballon en deze touwtjes met stukje Duct tape op een overall plakken?
Dan hou je het overall heel en kan er snel een ballon vervangen worden mocht deze kapot gaan.