Hoi, wij willen per electrische fiets naar Santiago de Compestela maar weten niet of het te doen is met opladen. Heeft hier iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er onderweg genoeg locaties zijn, waar men een stopcontact heeft. Bij de overnachtingsplaats, maar ook bij cafeetjes en restaurants. Als u er om vraagt, zal het niet snel een probleem zijn, om uw fietsen even een tijdje op te laden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Wel kan ik je melden dat je het niet gaat redden met 1 accu:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk in het onderhoudsboekje hoeveel kilometer je met een volle accu kunt fietsen ik denk zo ongeveer 100 km
En dan heb je nog enkele uren nodig om de accu weer op te laden .
Als je tijd genoeg hebt moet het kunnen .
En dan moeten jullie wel van elke gelegenheid gebruik make om jullie accu`s op te laden bv onder het eten of een pauze en s`nachts .