Waar huur je een camper in Amerika?

Ik ga met 3 vrienden een maand met een camper door Amerika touren. Nu vroeg ik me af of iemand hier misschien ervaring mee heeft. Of een tip waar je het beste een camper kan huren. En wat dit ongeveer kost. Het liefst begin punt portland en eind punt los angeles. Alle tips ook met overnachtingsplaatsen daar zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

je zou eens op de hieronder vermelde site kunnen beginnen...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op 'route 66 for cars'.Daar worden alle opties getoond.