Koh Samui Wie kan mij zeggen waar ik moet boeken om aan dit feest mee te kunnen doen ?

Het gaat dan om 03 april 2011 .Dit betreft een strandfeest met dik 15.000 mensen in Thailand

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

misschien kan je best eens contact opnemen met de thaise ambassade:
Thaise Ambassade in Nederland, Den Haag

Royal Thai Embassy
Laan Copes van Cattenburgh 123
2585 EZ Den Haag.
Tel.: 070-3450766
Fax: 070-3451929
Website: www.thaiembassy.org/hague
Geopend: maandag t/m vrijdag
van 09.00 – 12.00 en 14.00 – 17.00 uur
fremar
13 jaar geleden
Ik kan online nergens een strandfeest begin april vinden op Koh Samui, maar jij zult misschien wel beter bronnen hebben.

Wat ik van strandfeesten in Thailand weet is dat je eigenlijk alleen maar een ticket en accommodatie moet boeken en dat kun je bij elke willekeurige touroperator/reisbureau en/of vliegmaatschappij wel doen.

In het rare geval dat er al entree wordt geheven voor dit feest, zijn de kaarten ter plekke te koop.

En mocht je dit feest toch niet kunnen halen, het buureiland Koh Panang heeft elke maand Full Moon Parties op het strand.

Toegevoegd na 17 uur:
Wanneer?

De agenda voor de Full Moon Party, Half Moon Party en Black Moon Party 2011 met alle data staat in het onderstaande schema.

2011 Full Moon Half Moon Black Moon
Party* Party** Party**
Januari 19 12 + 26 04
Februari 19 11 + 24 03
Maart 19 11 + 26 04
April 18 11 + 25 03
Mei 18 10 + 24 02
Juni 16 09 + 23 01 + 30
Juli 17 08 + 23 30
Augustus 14 06 + 21 28
September12 04 + 20 27
Oktober 12 04 + 20 26
November 10 02 + 18 25
December 10 02 + 18 24
* De data voor de Full Moon Party’s 2011 staan vast
** De data voor de Half Moon Party en de Black Moon Party 2011 staan niet vast en kunnen worden aangepast.

http://www.thailandblog.nl/thailand-video/agenda-full-moon-party-2011/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt de Full Moon Party. Dat vindt niet plaatst op Koh Samui maar op Koh Phangan. Koh Phangan (เกาะพะง้น, uitgesproken KOH pa-ngJan) of Koh Phan Ngan is een eiland (oppervlakte van ongeveer 191 km²) voor de oostelijke kust van de Golf Thailand, halverwege tussen de eilanden Koh Samui en Koh Tao. Je kunt alleen op dat eiland komen met een veerboot of speedboot. Op iedere straathoek en in je hotel op Samui kun je tripje naar de Full Moon Party boeken. Je vaart dan met een speedboot naar het eiland (50 minuten). Maar je kan ook op de bonnefooi gaan met de veerboot, dat duurt een stuk langer. Je betaalt dan alleen voor de veerboot (70 baht). Bij aankomt betaal je dan nog eens 100 baht wanneer je het eiland op gaat.
Je noemt 3 april 2011, maar dan is er geen Full Moon Party. Wel een Black Moon Party. Maar daar komen hooguit een paar honderd jongeren op af.
De Full Moon Party is echt super. Lees de tips goed en pas op met drugs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar op een Half Moon Party en een Black Moon Party, komen geen 15.000 mensen af. Nog geen 1.500. Deze feesten zijn een slap aftreksel van de Full Moon Party. De Full Moon Party is iedere maand. Waarom? Omdat het 1x per maand volle maan is....
Songkran is het Thaise Nieuwjaar. Heeft er niets mee te maken. Dat is geen strandfeest. Maar kijk gewoon even hier, daar staat het allemaal: http://www.thailandblog.nl/stranden/full-moon-party-koh-phangan/
Je schrijft 3 April maar moet het geen 3 Februari zijn dan is er wel een groot chinees festival.Het andere grote festival is de Songkran deze is van 13 April tot en met 15 April

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar om een ries te boeken kun je het best contact opnemen met thai travel en vraag naar Ralf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar om een ries te boeken kun je het best contact opnemen met thai travel en vraag naar Ralf.