Zijn chambres d'hote duurder dan Ferienwohnungen?

Jarenlang profiteerde ik op vakantie van de schappelijke prijzen die je in Duitsland betaalt voor een goed uitgeruste en comfortabele Ferienwohnung. Vanaf twee dagen al kun je ze huren. Het valt eigenlijk nooit tegen. Ik wil nu eens hetzelfde in Frankrijk doen met chambres d'hote maar zie dat de prijzen daar toch wel een stukje hoger liggen. Dat geldt ook voor ingerichte stacaravans op een camping. En vaak zijn ze voor korter dan een week niet te huur. Richt ik me op de verkeerde organisaties of bezoek ik de verkeerde sites?
Graag advies.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De chambre d'hôte is in Frankrijk ook heel betaalbaar als je goed zoekt en heel erg afhankelijk van de regio.
Wij gebruiken zelf altijd de 2e link om een overnachting te boeken op weg naar Bretagne en ook voor terug te gaan.
Prijzen variëren van 35 - over de 100 euro, écht afhankelijk van waar en ook welke tijd van het jaar.
De link geeft je adressen per regio, dus je kunt wat gerichter zoeken als je al weet waar je heen wilt.
succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
De Ferienwohnung die wij in het Zwarte Woud boeken als overnachting is inderdaad wel goedkoper dan die in Frankrijk, maar dat is altijd in feb. of maart, nooit in de zomer, dus de zomer prijzen ken ik niet.

Toegevoegd na 20 uur:
Prijs chambre d’hôte is prijs voor 2 personen incl. ontbijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet een consumenten site opzoeken daar kan je het opzoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De chabre d'hautes zijn in de populairdere gebieden ooit potig geprijst, varierend van 50 tot ooit meer dan 100 euro. Ik ken de duitse prijzen niet dus ik kan het niet vergelijken. Er zijn veel websites voor de chambres d'hautes en soms loop je wel eens tegen een fatsoenlijk geprijsde C d'H aan
Courage!