Heeft iemand ervaring met Rumbo Flights?

We willen vliegtickets boeken naar Girona, vanaf Eindhoven. Op Ryan Air is het dan 185 euro p.p. en bij Rumbo is het 45 euro goedkoper. Weet iemand of dit te vertrouwen is en of alles goed gaat verlopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (2)

Rumbo-flights is een vrij grote spaanse reisorganisatie.
Volgens mij zijn ze niet aangesloten bij de ANVR en SGV.
Dit beteknd niet automatisch dat het een slechte of onbetrouwbare reisorganisatie is.
Het betekend wel dat je een bepaald risico loopt. Mochten zij hun beloften niet nakomen, dan heb je geen poot om op te staan en ben je je geld dus kwijt.
Ben je bereid dit risico te nemen omdat ze goekoper zijn of doe je dit leiver niet?

Het antwoord op deze vraag zal je zelf/samen met je reisgenoten moeten bepalen.

Succes en veel vakantieplezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vliegtuigen moeten altijd voldoen aan strenge normen en inspecties anders mogen ze niet landen op luchthavens. Spanje is, naar ik meen, extra streng in de controle.
En idd als de maatschappij niet is aangesloten op het ANVR en SGR loop je een risico mbt failliesement en negatief reisadvies maar dat merk je ook in de kosten