Hoe kom je van angst voor haaien af?

Ik stel deze vraag voor mijn nicht, want we gaan naar Seaworld in Amerika. Het ziet er nu naar uit dat ik in mijn eentje zal moeten gaan, want ze durft niet. Dus in het kort de vraag: Hoe kom je van je haaienfobie af.
Alvast dank,
Dennis van den Berg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (4)

De confrontatie aangaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fobie kun je laten behandelen bij een therapeut. Op zich is een haaienfobie natuurlijk wel iets dat het dagelijks leven niet erg in de weg staat als je niet aan zee woont bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door in je geest goed te redeneren wat je eigenlijk gebeuren kan, je staat achter glas dus niets! Het is anders als je gaat zwemmen met haaien dan heb je een risico. M.a.w. je kunt je geest dus positie beïnvloeden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet naar de haaien gaan orka's zijn toch veel leuker en dolfijnen:)