Waar kan ik zien of er aankomende zondag genoeg sneeuw in Winterberg ligt om te skiën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn antwoord werd verwijderd, probeer dus nu maar even iets concreter een link te geven dan
http://www.zoover.nl/duitsland/noordrijn-westfalen-nordrhein-westfalen/winterberg-sauerland/weer
onder aan de blz staat precies hoeveel sneeuw en hoe de staat van de ski pistes is

Antwoorden (3)

Teletekst ARD. Informatie pagina winterberg op internet. Misschien heeft je hotel een eigen internet pagina. Duitse weerbericht op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De toekomst voorspellen kan natuurlijk niemand,maar kijk voor de actuele sneeuwhoogtes in Winterberg eens bij de onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je onderstaande link aanklikt zie niet alleen de actuele sneeuwhoogten en -kwaliteit, maar ook webcams, welke pistes en liften open zijn etc
* 14 vd 15 pistes open momenteel
* 19 vd 23 liften
* laatste sneeuwval 28 feb
* hard-papperige sneeuw