Campervan verkopen in adelaide

In welke straat in Adelaide, Australië kan ik het beste staan met mijn Campervan om die aan andere backpackers te verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ik zou het in ieder geval proberen in een grote stad met een internationale luchthaven.
Maar ik geef je niet heel veel kans dat je er snel van af bent.

Als een backpacker al geïnteresseerd is in een voertuig, dan zal dat een kleine, oude auto zijn, niet in een (meer brandstof verbruikende) camper.

Eén van de doelen van backpacken is het leren kennen van veel mensen en daar heb je nu eenmaal meer kans op in hostels dan wanneer je met een camper op stap bent.

Misschien dat je het eens kunt proberen bij verhuurbedrijven, of die je camper (mits in goede staat) willen overnemen.

Succes in ieder geval.