hoeveel vloeistof mag je meenemen in een vliegtuig?

omdat ik op vakantie ga

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
14.3K

Antwoorden (5)

Maximaal 100 ml.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die 100 ml geldt per container. Je mag meerdere containers meenemen, maar totaal mag je maar 1 liter meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100 ml per doorzichtig omhulsel. In totaal dan 1 liter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
nee hoor, de flesjes hoeven niet doorzichtig te zijn. Hoe zou je dat overigens doen met tandpasta?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, ik bedoel 100 ml per vloeistof, in een doorzichtig omhulsel (tasje). maar was deel vergeten.
:)
Voor de volledigheid :

- In je gewone bagage zijn er geen speciale beperkingen. Dus je grote shampoo fles mag gewoon mee.

- Als handbagage zijn er nieuwe regels. Deze beperken de hoeveelheid per flesje tot 100 ml en alle flesjes samen moeten in een doorzichtige plastic afsluitbaar tasje zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hoort ook de nagellak mascara lipgloss enz bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hoort zelfs de crème bij. Had een doos van 150 ml bij me en die werd me afgenomen. De douane zei dat 100 ml wel zou hebben gemogen. Het is je reinste flauwekul want als je terugvliegt naar Nederland wordt in veel landen nergens naar gekeken en mag je ook in je handbagage rustig 1,5 l. water meenemen. (Pas nog gedaan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het na de security line gekocht hebt, mag het mee.
Normaal moet het worden afgenomen.