begeleiderspas openbaar vervoer

beste ik heb autistme en reis veel met een jongen die ok autistme heb nu reist hij gratis mee op mijn begeleidespas maar binenkort krijgt hij er ok 1 maar dan ben ikzyn begleider en hij de mijne maar hoe zit dat dan betekend dat dam dat wij dan beiden gratis kunen? Niej dat we da zouden doen maar dit is gewnoon een vraag gr robert

13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De begeleiderskaart is alleen geldig, als u zelf een geldig vervoersbewijs heeft. Allebei gratis reizen zit er dus niet in.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
molenaar
13 jaar geleden
dank voor andwoord