hoe duur is het om naar de maan te gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duur héél duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Figuurlijk of letterlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je enkele reis? :)

Antwoorden (4)

Er naar toe gaan is goedkoper dan ook weer terugkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is toch niet de vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is enkele reis, maar ik vraag me af of dat ook bedoeld wordt.
Als je boekt bij Virgin Galactic betaal je zo'n $200.000, maar dan ga je niet echt naar de maan, dan vlieg je volgens mij alleen maar een rondje door de ruimte.
Weet eigenlijk niet of dit soort vluchten al echt mogelijk zijn voor touristen.
In 2014 gaat er wel een vlucht naar de ruimte met bekende mensen , en daar zit Doutzen Kroes bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kosten bij de eerste lancering naar de maan bedroegen ongeveer 19.4 miljard dollar, in huidig geld komt dit neer op ongeveer 100 miljard dollar. Dit zal inmiddels wat minder zijn, omdat er inmiddels heel wat technologie voorhanden is. Maar je moet toch wel denken aan 20 tot 40 miljard dollar. Duur dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een enkeltje naar de maan zal z'n 12 miljoen euro kosten.