Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn de turkse vliegorganisaties veilig?

gebeurt het vaak dat een vliegtuig van een turkse vliegtuigmaatschappij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Er is sprake geweest van een Turkse vliegtuigmaatschappij met een landingsverbod in NL.
Of dat vaak gebeurt weet ik niet, maar elke maatschappij met een landingsverbod is er een te veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, het gebeurt vaak dat een vliegtuig van een Turkse vliegtuigmaatschappij veilig landt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Nou en of! Daar zijn ze hartstikke goed in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die vliegtuigen zijn best prijzig. Als je er te vaak eentje verspeelt, ben je als luchtvaartmaatschappij gauw uitgevlogen.
Mijn dochter vloog met correndon...het vliegtuig leek wel een caravan uit de jaren '80. Het rammelde, maakte een hoop herrie en de raamjes leken wel van plastic..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sun express en Pegasus zijn best goed. Corendon is redelijk.
Onur is minder. Van de andere maatschappijen weet ik het niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Turkish Airlines (is ondanks het ongeluk in Amsterdam) een gerenommeerde maatschappij waar met vaak zeer positief over is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skytrax beoordeelt alle airlines op heel veel aspecten en geeft ze dan een aantal sterren (zie link in de bron). Je vindt er ook ervaringen van passagiers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, zeer veilig. Turkish Airlines is 1 van de betere Turkse vliegtuigmaatschappijen. Laat je niet bang maken door de crash, dit was grotendeels een fout van de verkeerstoren op Schiphol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding