Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet in limburg een gedoogd naakt strand

wij willen richting limburg omstreken .met de camper weg,weet iemand een camping ,en daar dicht bij een gedoogd naaktstrand

12 jaar geleden
in: Vakantie
12.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede optie! Limburg!
Cryofiel
12 jaar geleden
Alle stranden zijn toch naakt? Tenzij Christo langskomt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Isabellagriend (Roermond)
Fun Valley bij Maastricht
De Maasplassen (Maastricht)

Op de site kun je meer info vinden. Fijne vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in limburg en weet geen ergens naaktstrand hier :s
Als jullie willen camperen heb je vb, Kelchterhoef daar heb je ook een strand maar geen naaktstran!
Daarnaast heb je nog Hengelhoef met zwembad en restaurant.
Succes

Toegevoegd na 3 minuten:
Oeps wou nog toevoegen dat er nog wel ergens anders in limburg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naaktstrand Mookerplas
Fun Valley (was Dagstrand Oost-Maarland)

Zie de links voor ervaringen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat dan natuurlijk ook interessant is, is om op een naturistencamping te gaan camperen.

Zie de laatste link met een overzicht van de naturistencampings in Limburg.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Als limburgse weet ik alleen de maasplassen in roermond (strand dus) in neeritter met je camper terecht(nudistencamping) ligt in de bossen vlak by n visvijver. Ook in reuver kun je op n camping terecht (de witte stein) het strand is in beide gevallen ongeveer 20min rijden. Alvast fyne vakantie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf de Witte Stein is het wel wat langer rijden dan 20 minuten denk ik! Denk dat je met beetje pech wel 3 kwartier onderweg kan zijn (Als je de leuke route neemt via swalmen) ga je via de A73 ben je ook wel snel, beetje geluk hebben met tunnels en drukte in Roermond! Wel een echte aanrader hoor! (+1) ben geboren in Reuver! Leuk om dat hier dan tegen te komen! Belfeld heeft trouwens (een grotere en miss wel betere camping) de eekhoorn! En tussen kessel en helden zit er ook 1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wist ik niet dat er in belfeld en tussen kessel en helden ook zitten. Kessel kom ik s'zomers vaak,ook in reuver bij Jo.
Keuze genoeg......
http://naaktstrandje.nl/zuidlimburg/zuidlimburg.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een camping MET een naaktstrand vlakbij Limburg (omstreken dus): Elsendorp, Noord Brabant: een aanrader !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé, een min: ontevreden over Elsendorp? Aan mijn antwoord kan het niet liggen :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding