Is er nog een winkel die een actie heeft met goedkope treinkaartjes voor een dagje weg??

Vaak zie je zoiets wel bij de blokker ofzo dat je met tweeën kunt reizen voor een goedkope prijs maar weet je misschien of ze deze actie nog ergens hebben, wil namelijk zondag een dagje gaan shoppen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

bij de kruidvat maar weet niet wanneer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn nog Kruidvat weekendkaartjes in de omloop die geldig zijn tot 19 juni. Ze zijn niet meer in de winkel te koop, maar vaak kun je ze via Marktplaats nog wel krijgen van mensen wiens uitje niet doorgaat. Ik vind 94 resultaten als ik daar zoek, er zit er vast wel eentje bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de blokker, zoals je zelf al zei, is deze actie er weer