Rond welk tijdstip gaan mensen naar Griekenland op vakantie?

Weet ik veel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (7)

In de maand augustus.....

Toegevoegd na 55 seconden:
Maar ook in Juli.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien er naar Griekenland veel charters gaan en charervliegtuigen vaak minder fijne vertrektijden hebben is mijn antwoord; Meestal 's nachts.

Toegevoegd na 1 uur:
In antwoord op je reactie:
Het merendeel van de toeristen zal deze landen in juli en augustus bezoeken.

Vanaf maart is het in Griekenland al goed toeven met lekker weer.
Rond mei is het helemaal prima: nog niet zo druk maar wel heerlijk weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grinnik, dat dacht ik al, maar jij vroeg specifiek om tijdstippen
Al vanaf mei is Griekenland een gewilde vakantie bestemming, de piek is in de zomervakantie en dan met name de bouwvak, maar ook nu zijn er al toeristen in Griekenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga altijd in mei. De bloemen zijn dan erg mooi. Wat later en alles is geel en verdord. De samariakloof op Kreta is een aanrader!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben alle keren in september geweest. Net het hele warme eraf en supermooi weer gehad, dan kun je ook nog wat doen of bekijken. En het was nog steeds boven de 30 graden.
Dat was op rhodos en zakynthos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo rond hun 53e verjaardag en wel voor de rest van hun leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was alleen maar voor ambtenaren, en die hadden toch al vakantie ;-). Volgens de een rapport van de OESO (of was het nu toch de ouzo) zijn de Nederlandse mannen gemiddeld 61,89 jaar als zij pensioneren, en de grieken daarentegen 62,25.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha +! Maar ook voor de 53ste is het er mooi.. Het duurt nog 20 jaar voor ik 53 ben, en ik ben benieuwd of het er dan nog zo mooi is in Griekenland.. Ik hoop al wel voor mijn 35ste met pensioen te zijn, telt dat ook?!
;-)
Wij gaan over twee weken naar Kreta, voor 12 dagen. Hoop dat het dan nog niet te heet is. Het is dan zeker nog goedkoper dan in het hoogseizoen.