Wat zijn de leukste winkels/winkelstraten in Londen?

Ik ga op vakantie naar engeland en nu ga ik ook een dagje naar londen, maar ik vraag me af wat de leukste winkels/winkelstraten daar zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
7K

Het beste antwoord

Hier alvast wat voorpret. Met de link kun je de filmpjes van de winkelstraten zien met info over de winkels.
Binnenkort wandel je er zelf! Veel plezier!

Bond Street en Savile Row liggen in de wijk Mayfair en behoren tot de chique winkelstraten van Londen. Hier zitten de meest exclusieve winkels van de stad. Toon alle infoCarnaby Street

Categorie: winkelstraat, bijzondere straat Carnaby Street is een verborgen parel en een erg leuk winkelgebied tussen Oxford Street en Regent Street. Carnaby Street is erg sfeervol en je treft er vooral leuke kleine boetiekjes en enkele trendy sportmerken met een flagshipstore. Toon alle infoKing's Road

Categorie: winkelstraat, authentieke straat Neem de metro naar Sloan Square en laat je verrassen door de winkelstraat King's Road. Hier winkelen voornamelijk de Londenaren zelf. Toon alle infoOxford Street

Categorie: winkelstraat Een van de bekendste winkelstraten van Londen. Oxford Street is vooral bekend vanwege de hoeveelheid grote ketens en bekende Londense winkels. Toon alle infoRegent Street

Categorie: winkelstraat Regent Street behoort tot Londen's bekendeste (winkel)straten. Tussen Oxford Circus en Piccadilly Circus vind je deze brede drukke straat die een aantal leuke zaken huisvest. Toon alle infoSevendials

Categorie: winkelstraat, winkelcentrum (overdekt), authentieke straat, bijzondere straat Achter het bekende Covent Garden treft je een leuk winkelgebied waar de laatste jaren vele bijzondere winkeltjes zich hebben gevestigd. Het gebied heet Sevendials en kenmerkt zicht door kleine leuke straatjes met dito shops. Toon alle infoWestfield Shopping centre

Categorie: winkelcentrum (overdekt) Londen's nieuwste paradepaardje op shopping gebied. Winkelen in Westfield shopping centre doet je Oxford Street snel vergeten. Dit superdeluxe winkelcentrum in een absolute must voor iedereen die naar Londen gaat om the winkelen! Toon alle infoPlattegrond Londen

Kaartgegevens ©2011 - gebruiksvoorwaardenToon grote kaartWinkelstraten per categorie
maak je keuze uitgaanstraat winkelstraat winkelcentrum winkelcentrum (overdekt) authentieke straat restaurantstraat bijzondere straat warenhuis

http://www.youropi.com/nl/londen/article/winkelstraten-3-1003
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

De grootste winkelstraat is Oxford Street. Daar zitten veel grote winkels, leuk om te kijken. Regent Street is een zijstraat daarvan, ook mooi. Maar als je van gezellige straatjes houdt, zijn Soho en Covent Garden veel leuker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was in december in Londen, toen was Oxford Street wel heel uitbundig en leuk (en druk) moet ik zeggen. De rest van het jaar heb je waarschijnlijk gelijk.
Ik zou zeker ook een kijkje gaan nemen bij herrolds Londen is zoizo een super stad vooral in het centrum is erg veel te beleven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ook zeker naar Portobello Road in de wijk Notting Hill gaan. De markt daar is erg leuk, vooral in het weekend.
bamibal
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ja, erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, inderdaad, nog vergeten!
Piccadillie is een leuke straat;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop een tourist-metro card, dan kan je voor relatief weinig geld met de metro London door, onbeperkt op en af stappen. Iedere wijk heeft zo zijn eigen winkeltjes / sfeer. Bij deze metro kaart krijg je een duidelijke plattegrong met de metro lijnen, maar daar staan ook leuke tips op!
Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oxford Street, Regent Street, Piccadilly. Deze drie straten in West End zijn met elkaar verbonden via de kruispunten Oxford Circus en Piccadilly Circus. In de wijk Knightsbridge: de warenhuizen Harrods en Harvey Nichols. Hamleys in Regent Street (speelgoed). Camden Market, Camden Town. Virgin Megastore, Oxford Street.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De keuze is reuze! Het hangt er een beetje vanaf waar je van houdt natuurlijk. Op Oxford street kan je te kust en te keur bij winkels als: Topshop/Zarah/H&M/Selfridges etc Ook de Primark bevindt zich hier (super goedkoop, wel echt even goed sneupen en mega druk...maar t is het waard)

Bij Knightsbridge vindt je het welbekende Harrods...mooi om te zien maar neem een zeer goed gevulde portemonnee mee want het is niet te betalen.

Camden town is een van mijn favorieten. Veel leuke schoenenzaakjes en heel veel marktkraampjes met van alles en nog wat. Ook even de oude Horse Stables bekijken, zijn heel veel kraampjes. Super gezellig en goedkoop. Ook voor eten kan je hier prima terecht.

Covent garden is ook een plek waar veel kraampjes en schattige winkeltjes zitten. Terrasje pakken en genieten van al het straat theater is hier een must.

Portobello road = markt

Er is nog veel meer qua shoppen maar als je maar 1 dag gaat is dit meer dan genoeg. Enjoy en vergeet je camera niet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf ook in Londen geweest en ik zou zeker naar Oxford Street gaan. Ik weet niet of je van Apple houdt, want die is ook in die straat. In een zijstraat is een gezellige Starbucks en de Abercrombie&Fitch. Een hele leuke winkel alleen een beetje warm, druk en harde muziek, maar ze verkopen er leuke kleren met een top kwaliteit. Je kan natuurlijk ook nog met een Bodybuider op de foto!