Stel, je wilt met de trein van A naar C en je moet overstappen op B, en je wilt 's avonds weer naar huis. Wat voor kaartje heb ik nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Gewoon een retourtje, tenzij B niet op de lijn tussen A - C ligt dan moet je 2 retourtjes kopen (A - B en B - C)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
+1
Een dagretour a-c
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang B op het traject van A naar C ligt kun je een gewoon retourtje uit de automaat trekken, of je maakt gebruik van een OV-chipkaart en checkt gewoon in en uit op de heenreis en de terugreis in stations A en C.

Als B een omweg tijdens je reis betekent dan moet je aparte kaartjes kopen voor de reizen.

Op de NS reisplanner kun je een reis via een ander station plannen en daar een E-ticket kopen, dan heb je in een keer wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ov chipkaart,wel bij het overstappen uit en in checken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel duurder, want hoe langer de reis hoe goedkoper het kaartje(in verhouding)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnenkort kunnen we niet anders meer,de kaartmachine's verdwijnen en loketten sluiten, helaas!
Indien het niet op de route ligt, kan je een treinkaartje kopen van a naar c via b. Kijk hiervoor maar op de autonaat van de ns. Wellicht is dagkaart goedkoper.
Bv van rotterdam naar amsterdam via utrecht moet je extra betalen. Want de kortste route is rtd naar asd.