Wat is er in de beurt van Doorn (Utrecht)aan fiets route en attractie te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Je kan naar de pyramide van austerlitz gaan. Dat is een speeltuin met een paar attracties. Erg leuk voor kinderen. Verder heb je ook nog het rosarium in doorn. Daar kan je midgetgolfen. Skelter rijden en nog veel meer. Www.rosarium.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het landgoed "Huis Doorn"

De Duitse keiser Wilhelm II heeft hier de grootste tijd van zijn ballingschap tot aan zijn dood gewoond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je een paar leuke fietsroutes vinden, Zeist is een mooie omgeving om te fietsen met veel bos en mooie landhuizen;