Hoe parkeer ik het goedkoopst op Schiphol voor 2.5 week ?

Waar, en hoeveel ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thuis voor de deur, en dan met de trein gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel te veel. Ga met de trein.

Antwoorden (4)

Je bent goedkoop uit als je gratis parkeert in de buurt van een treinstation en dan per trein naar Schiphol reizen.
Op Schiphol moet je sowieso hele einden lopen, vanaf het NS station Schiphol loop je geheel overdekt naar de vertrekhallen.
Er rijden 24 uur per dag treinen naar Schiphol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar in de buurt van een treinstation ? is dat wel zo veilig ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt natuurlijk af van welke stad je kiest, welk type auto je hebt en of er zichtbaar dure spullen in de auto achterblijven.
De laatste jaren zijn autodiefstallen behoorlijk afgenomen, autoradio's zijn nauwelijks interessant voor junks.
Als je héél vroeg moet vertrekken moet je wel een station van het nachtnet van de NS nemen, anders heb je natuurlijk meer keuze. Denk wel om de aankomsttijd bij jouw terugreis, als die heel laat valt ben je ook weer afhankelijk van het nachtnet.
Stations van het nachtnet zijn:
Schiphol, Leiden C, Den Haag HS, Delft, Rotterdam C, Dordrecht, Breda, Tilburg, Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Utrecht en Amsterdam C.
Als je een kleine stad kiest zal het wellicht iets veiliger parkeren zijn, ik woon zelf in Delft en weet op loopafstand meerdere gratis parkeermogelijkheden in gewone rustige straten.
Ook zou je kunnen zoeken op P+R stations.
Frimu2
12 jaar geleden
Tja als je voor goedkoop wil gaan is dit helaas een veiligheids afweging, Ik heb het wel eens gedaan met een wat oudere wagen. Tja en achteraf geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, als je een Ferrari wilt parkeren heb je een probleem.
Als je echter in een gewone straat parkeert dan staan daar ook nieuwere auto's van buurtbewoners dus jouw wagen zal heus niet opvallen.
Ook op de parkeerterreinen van Schiphol wordt in auto's ingebroken, garantie heb je nooit!
Bij een van deze aanbieders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer wij met het vliegtuig gaan zoeken wij altijd een andere parkeer service. Hier kan je je auto parkeren (met goede beveiliging) en dan word je met de taxi service van dat bedrijf gebracht & opgehaald. Ideaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
genoeg keuze op deze link