is Istrië in Kroatië een goede plek om nederlanders tegen te ontmoeten?

Ik ga over 3 dagen naar Kroatië toe en ik zou graag willen weten of daar veel nederlanders zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Ja, ga naar camping Bijela Uvala in Porec, daar zit 85% Nederlanders. Maar als je daar kampeert als mede landgenoot dan schaam je de ogen uit je kop van hun gedrag. Ik spreek uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Istrie is een populair vakantie gebied voor Nederlanders. Dus net zoals in Nederland, kan je daar ook Nederlanders ontmoeten.