Wat is in augustus de goedkoopste vlucht naar Alicante en terug? Vanaf Schiphol of Eindhoven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Van 14/8 tot 21/8 kan je al vliegen met Transavia voor € 250,- retour. Hoe langer je wacht, hoe duurder het zal worden! Succes.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vanaf Eindhoven kan je in dezelfde periode retour vliegen voor €231,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan veel goedkoper met Ryanair vanaf Eindhoven. Speel met data en ontwijk de weekenden voor de goedkoopste tickets.

Andere mogelijkheden zijn met Transavia vanaf Eindhoven, Rotterdam en Eindhoven. en met het Spaanse Vueling vanaf Amsterdam.

Voor echt goedkoop vliegen moet je de volgende keer voor het hoogseizoen echt eerder boeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Eind augustus kan je met Ryanair voor +/- €150 op en neer

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij al deze maatschappijen kan je enkeltjes boeken voor een redelijke prijs. Je kan dus ook met de één heen en met de ander terug