Eigen Land
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat is natuurlijk heel persoonlijke.
Het is net waar je van houd:
Cultuur, strand, zon, bos, bergen enz...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor de jeugd zou ik zeggen lloret de mar .
voor de wat oudere zou ik zeggen italie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allerbeste locatie is die waar jij je voeten hebt staan terwijl je zomervakantie hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste locatie voor een zomervakantie is een plek die volledig aan je wensen voldoet en niet je eigen huiskamer is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de plek waar je weg ben van je dagelijkse bezigheden en uit je dagelijkse ritme bent. waar je je veilig en op je gemak voelt. waar je kan rusten en waar je dingen kan doen die je plezieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kreta, zonder meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanuit zakelijk oogpunt bekeken, eigen land.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Noord Turkije is erg mooi, vooral de niet toeristische plaatsjes!