heb je tips om goedkoop te overnachten in New York?

Toegevoegd na 1 week:
Heeft iemand ervaring met airbnb.co, zo ja graag je mailadres zodat ik je meer vragen kan stellen. Dank je!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Antwoorden (9)

Ja een hele goede: ga niet in Manhattan zitten, maar in Queens of Brooklyn. Dat zijn hele leuke gebieden en totaal anders dan Manhattan. Zo zie je tenminste nog iets van het echte Amerika, in plaats van alleen het gepolijste wereldje van Manhattan.
Je bent er ook zo met de metro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op bookking.com. Daar heb je voldoende keus en reviews om een keuze te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies voor een jeugdherberg (hostel in het Engels). Daar is het vaak heel goedkoop overnachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de overkant van de Hudson heb je de wijk Hoboken waar de hotels aanzienlijk goedkoper zijn. Er zit trouwens een van mijn favoriete restaurants 'Chart House' in die wijk waar je een ongeevenaard uitzicht op de skyline hebt.

Er vaart een (ik dacht gratis) pontje tussen Hoboken en NY.
paulus811
12 jaar geleden
Schrijf je in bij CouchSurfing, en soort internationaal gastvrijheidsnetwerk met 2 miljoen leden. Je logeert dan bij mensen thuis. Het leuke is dat je zelf kan kiezen bij wie want ieder lid heeft een profiel aangemaakt. Het is gratis. Soms heb je en iegen kamer, soms slaap je op de bank of zo. Je bent niet verplicht dan in Nederland ook mensen te laten logeren maar het kan wel. Het is erg leuk om op die manier als je wilt de heel wereld over te reizen zonder dat het overnachten of het ontbijt iets kost. Bovendien weten die locals alle leuke plekken van hun stad en brengen je vaak weer in contact met anderen. Maar ook als je echt alleen wilt komen slapen en verder vrij zijn is dat geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb afgelopen zomer Bed en Breakfast geslapen via airbnb in East Village voor 50 dollar per nacht. Erg leuk en een veel directer contact met locals dan in een duur hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon bij de wmca
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website van HolidayCheck staan wat 'prijskrakers' en goedkope hotels in New York.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben 6 jaar terug in het Pod hotel gezeten. Dat is een mooi nieuw hotel met hele kleine kamers, maar wel de luxe van een stortdouche, tv en ipod dock. Het bed lag er lekker hoewel het een kort bed is. Wij betaalde net iets meer dan 100 dollar per nacht. Ook buiten manhattan koste het ongeveer tussen de 80 en 100 dollar per nacht. Er zat geen ontbijt bij, maar dat heb je daar echt niet nodig. Je kan op elke hoek van de straat heerlijke broodje halen. Tip: als je van koffie houd ga dan naar Starbucks. Het hotel is te vinden als je zoekt op: Pod hotel manhattan
Rechtstreeks boeken is altijd goedkoper.