ik heb een zonnecreme factor 25, dit is een tube, ik wil dit verdunnen met iets om het in een spuitbusje te doen, waarmee kan ik het verdunnen?

de factor mag wel naar beneden (tot factor 10)

12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

ik denk dat het niet verstandig is om het te verdunnen, je veranderd dan de samenstelling en dat kan de werking van het product benadelen, plus dat de kans dat de verschillende stoffen niet met elkaar mengen aanwezig is. Het enige waarmee je het kan mengen is een stof die al in de creme aanwezig is, maar dan verminder je wel de beschermingsfactor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en in zonnebrand zit toch ook olie?!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja vast wel, maar geen slaolie
happyboy
12 jaar geleden
maar de factor mag ook naar beneden (factor 10 is ok)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt de fabrikant bellen hoe je dat kan doen, ik denk dat het niet kan

Andere antwoorden (3)

Je kunt proberen het te mengen met een dunne soort olie bijvoorbeeld sla olie of zoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
melk kan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien handiger om gewoon een factor 25 spray te halen bij een drogist, die zullen nu wel in de uitverkoop zijn.