ik zoek zon, zee en geschiedenis voor mijn vakantie binnen europa, iemand ideeen?

ik en mijn vriend willen samen op vakantie, ik hou van zon zee en strand en hij van musea e.d bezoeken (geschiedenis leraar) en dan ook nog low budget

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Griekenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn vriend en ik.....

Het beste antwoord

Je wilt dus echt low cost. Dan moet je in het voormalige oostblok zijn. Dus op naar Roemenië, Bulgarije of Macedonié (ohrid)

Corendon is voor Bulgarije en Macedonië de goedkoopste optie (zelf regelen is duurder)
Voor Roemenië kan je op Constanta vliegen vanaf Brussel met Blue Air.

Voor alle 3 de bestemmingen Veel Cultuur en ook strand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt allemaal, maar dit was voor mij een heel duidelijk antwoord

Andere antwoorden (9)

Valencia, Spanje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kroatie heeft een enorme kustlijn en heeft in de geschiedenis ook wel het e.e.a. meegemaakt. Bovendien betaalbaar:

http://www.idriva.nl/kroatie-speciale-aanbiedingen.html?utm_nooverride=1&gclid=CJOnzoqtyKwCFYJH3god_3zRrw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat Griekenland alles te bieden heeft voor wat jullie zoeken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Griekenland tref je dat alles! In het land wat momenteel zo verguisd wordt kan je jouw hart ophalen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga samen naar Andalusie. (Zuid Spanje) Je kan daar los van de zee naar de steden gaan (Granada-Sevilla enz) Heel veel geschiedenis te vinden. Andalusie is erg goedkoop. Raad je niet aan om midden in de zomer te gaan, dan is het veel te heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valencia, Nice of Barcelona, steden aan het strand met veel bezienswaardigheden en musea
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kreta is een goede plek daarvoor. Mooie dingen om te bekijken én fijne stranden. Voor elk wat wils en niet duur
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubrovnik kan ik je aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Málaga of Barcelona..