Een jongeren camping is de leeftijd meestal vanaf 16 jaar. Maar sommige ook 17 jaar. Het is bij iedere camping anders dus dan zou je het bij de camping zelf moeten vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal vanaf 16 jaar, maar toen ik 15 was ging ik met 2 vriendinnen van 16 een week op een camping staan en als je even belt en beleefd doet mag je ook gewoon met 15 jaar op een camping staan zonder ouders. met beleefd zijn kom je ver!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij jongerencampings meestal vanaf 16 jaar. Wel heel goed informeren voordat je iets boekt want heel willen campings dat "jongeren onder de 25 jaar begeleid worden door minstens 1 ouder".