Kijk op tros opgelicht en of ze zijn aangesloten bij de anvr, vooral dat laatste is belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedrijf is aangesloten bij SGR maar niet bij ANVR. Het is een van de vele internetreisbureaus, zij kopen over het algemeen gewoon hun reizen in bij grotere reisbureaus. Zou wel de prijs goed vergelijken met andere aanbieders. Beetje zoeken en vergelijken kan je genoeg opleveren
12 jaar geleden
Zojuist gebeld met Vakantie 24 om gezamenlijk tot een oplossing te komen vanwege een gewapende overval waarbij campinggasten onder schot zijn gehouden op een camping waar wij morgen naar toe gaan.
Onze angst is gegrond en wij hebben verzocht om gezamenlijk naar een alternatief te zoeken.

Helaas is onze angst niet serieus ontvangen 'het leven gaat door' werd er gezegd.
Het enige alternatief was een ander land wat totaal buiten de route ligt van onze uiteindelijke vakantie bestemming. Er was zelfs een accommodatie vrij bij vakantie 24 op de route maar helaas weigerden ze deze accommodatie aan ons aan te bieden zonder enige onderbouwing met de opmerking 'u bent dan uw hele reissom kwijt' omboeken doen we niet, terwijl wij zelfs meer wilden betalen.