Heb je in Dijon (frankrijk) een vergunning nodig voor Straatmuzikant?

ik ga van de zomer op reis en verdien bij als straatmuzikant. nou kon ik nergens vinden of ik daar in Dijon een vergunnen voor nodig heb..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (1)

Je kunt de burgemeester of prefect om een vergunning vragen. Sommige steden, zoals Annecy, geven een vergunning af. In steden die dat niet doen, kan de politie je wegsturen. Ze laat het vaak oogluikend toe. Kies geen plek waar eventuele toehoorders een ingang kunnen blokkeren van bijv. winkel, museum of restaurant. Dan weet je zeker dat je snel weg bent.

Bonne chance.