hallo, voor ski dag passen in frankrijk, zie ik voor dezelfde pas 2 prijzen, bij de 1 staat zonder ondersteuning bij de ander met ondersteuning?

ik zie dat op plaatselijke ski pas websites staan, dus niet bij de reistours, ik wil namelijk zelf daar enkele dagpassen aanschaffen dus geen week pas nodig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het verschil is misschien dat je van de dure dagpas onbeperkt gebruik kan maken en van de ander niet.
Het is niet duidelijk hoe het precies omschreven staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi ik heb net nog ff gekeken, staat bij al de passen b.v 1 dagpas voor 31,50 eur out ondersteuning en 1 pas voor 33 eur met ondersteuning? tis een franse site vertaald in het ned, miss heeft het iets met hoog/laag seizoen te maken? in ieder geval bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het scheelt niet heel veel in prijs (gelukkig) De vertaling kan soms verwarring stichten. Als je de Franse site doormailt, kan ik er misschien wijs uit worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat ik het weet? je kan je tegenwoordig verzekeren voor ongelukken tijdens het skien , zit bij de 1 er wel bij, bij de ander niet? een soort piste verzekering, voor als bv met een banaan naar beneden moet? ik dacht dat je reis/ski verz. dat dekte? ok thanks...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch leuk dat je er zelf achter bent gekomen! Ik weet niet wanneer je gaat, maar alvast heel veel skiplezier en ik hoop niet dat je gebruik gaan maken van die banaan.
Salutations et bon voyage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merci...,nou kom dit seizoen niet verder dan zoetermeer(snowworld) volgend jaar maar weer een x, au revoir!