Op wat voor "meeneem bed" kan je goed slapen?

Ik vind camperen/logeren op een tijdelijk (lucht)bed echt onwijs beroerd omdat ik dan gewoon nauwelijks slaap. Ik ben ook behoorlijk groot en breed, heeft iemand een tip wat wel lekker slaapt? (speciaal veldbed ofzo) dank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan wel een goed luchtbed? Groot en breed genoeg en hard genoeg opgeblazen? Het fijne van een luchtbed is juist dat je het geheel naar eigen wens kan opblazen.

Antwoorden (2)

Een matrasje van 10 centimeter dikte wat zichzelf opblaast. Te koop bij de betere kampeer- en sportzaken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijvoorbeeld deze: http://www.onlinetenten.nl/product/703/gelert-xpedition-xl-10-cm-self-inflating-mattress.html
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt echt heel beroerd.
Zeker als je wat zwaarder bent.
Amadea
12 jaar geleden
Waarom krijg ik 2 minnen terwijl mijn antwoord een uur later herhaald wordt en géén minnen heeft?
Om toch maar even een Engels term te gebruiken ...self-inflating.....sorry, sorry....zo'n mat blaast zichzelf op tot op zekere hoogte.
Je hebt ze in verschillende diktes en afmetingen. Als je zo'n mat alleen gebruikt op een bed, zou ik kijken naar een met behoorlijke afmetingen.
Mocht je de mat te zacht vinden, dan kan je met mond er nog wat lucht in blazen.
Opgerold nemen ze nog altijd wel van volume in, maar dat hangt ook af van de dikte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt echt heel beroerd.
Zeker als je wat zwaarder bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er zelf andere ervaringen mee, maar dan lag ie wel op een (doorgezakt) vouwbed.