wij gaan richting venetie op vakantie, nou hebben we de volgende 3 routes om uit de kiezen. gothard, brenner, of de tauerntunnel?

Toegevoegd na 35 seconden:
welke zou de beste keus zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
bamibal
11 jaar geleden
En wat is de vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke zou de beste keus zijn?

Antwoorden (2)

Wij gaan altijd via de Gotthardtunnel; de kortste en minst lastige weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben altijd de Brennerpas genomen.
Vooral vanwege de prachtige route, en de gezellige onderbreking van de rit vlak na de brug bij de Brenner. (even de brug opwandelen, foto nemen, iets eten en drinken).