Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Reizen met enkel handbagage, Toch naar incheckbalie?

Heb alleen handbagage, online ingecheckt, Boardingkaart geprint (Ryanair). Kan ik gelijk door naar security check? Of moet ik toch naar incheckbalie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Moonche heeft al een instapkaart uitgeprint en hoeft geen bagage in te checken, kan dus meteen naar security en dan naar de gate. Ik doe dit al jaren als ik naar mijn vriendin in Bristol ga. Ideaal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, als je verder niets extra's bij je hebt, kun je naar de security en verzamelen bij de aangegeven gate.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet altijd inchecken. Wt jij bedoelt is denk ik in de vertrekhal. Als je geen bagage hebt hoeft dat niet. Dan moe tje je gewoon bij de gate ( vliegtuig) inchecken. ( ze moeten namelijk weten wie en hoeveel mensen aan boord is) Wel moet je door paspoortcontrole ( immigratie) en je security van je handbagage moet ook worden gedaan. Maar ook dit is bij de gate.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal moet u zich melden aan de incheckbalie want daar en enkel daar wordt aangemeld voor de vlucht.
Als er naar het einde nog plaatsen vrij zijn kunnen die doorgegeven worden.
Ook daar wordt de bagage gewogen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet je altijd melden bij de incheckbalie anders heb geen instap kaart en kan je het vliegtuig niet in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding