Welke is de beste en makkelijkste vouwwagen van de oudere versies? Ik bedoel dan ouder dan 2000? En dan in de jamet serie?

Ik heb er zoveel tweedehands gezien, maar bij de ene zit een fietsenrek (1994, jamet taxas 250 E 6. pers) en de andere een luifel (1998 jamet texas de luxe 300 E 6 pers.) en de andere weer een disselbak en zonder luifel (250 E jamet texas, 4 pers.). Wat is het belangrijkste? Ik kom er echt niet meer uit. En dan voor 4 personen, liefste altijd groter ;) Wie kan mij helpen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Een vouwwagen is een gevoel.

Daar is eigenlijk niets zinnigs over te zeggen.

Ik ken mensen die zijn ieder jaar weer dolgelukkig met hun nieuwe vouwwagen, caravan, vouwwagen en ieder jaar na de vakantie was het "het toch niet helemaal".

Belangrijke dingen zijn:
Is het doek nog goed, geen beschadigingen?
Zijn de banden goed, is de hele conditie goed?
Een veilig bed voor je kinderen.
Want hele kleine kinderen stop je niet in zo'n onderbedje-tentje.
Een luifel is heerlijk om onder te zitten en een kinderbedje onder te zetten. Want je kind moet schaduw!

En voor de rest:
Fietsen moeten goed vervoerd worden, dus al je die wilt meenemen is dat belangrijk.
Voor de een is een keukentje belangrijk, voor de ander wat minder.
Twee gescheiden slaapgedeelten, of kan je dat niet schelen.
Hoe comfortabel zijn de bedden, of vind je dat niet interessant?
Hoe makkelijk is ie op te zetten en met hoeveel personen doe je dat?

Of koop de allergoedkoopste en probeer het uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zult zelf moeten kiezen wat je belangrijk vindt.
Als je geen fietsen mee wilt nemen is een fietsenrek natuurlijk onzin. Een los fietsenrek, tweedehands, kost tussen 25 en 100 euri.
Ga je naar een heet land dan is een luifel heerlijk. (Ook als er eens een buitje valt)
Een disselbak lijkt leuk, maar je neemt alleen maar meer zooi mee. Al is zo'n ding wel lekker als je koelkastje erin past (en je een kleine auto hebt)

De meeste vouwwagens hebben plaats genoeg voor 4 personen, maar niet iedereen heeft de extra onderhangtentjes erbij. Als je twee kinderen hebt:: het tweede bed telt officieel voor twee personen, maar dat moeten dan wel lovers zijn :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit wel in de planning om een fiets mee te nemen en we gaan met een station dus genoeg ruimte en idd met 2 kids. Zijn die tentjes niet krap? En ik zit een beetje met het jaartal zijn die oudere versies niet beter? Want dat is katoen ofzo? Haha tjah dat worden dan de 2 kids (de tweede komt over 2 maanden hoor :) ) in het tweede bedje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderhangtentjes zijn niet voor baby''s.