Welke plaats ligt Walibi World? Hoe duur is de entree? En hoe kan je treinprijzen berekenen?

Ik ga met wat vrienden maar die vragen hebben we...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

In Biddinghuizen. Entree is ongeveer 30 euro. En voor de treintijden wil ik je verwijzen naar www.9292.nl of www.ns.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt ja, je kunt daar bij de bus een combiticket kopen voor Walibi, kost je ongeveer 2 eu extra.
Is het dan niet logischer om de website van Walibi te bekijken?
1) Het ruim opgezette park ligt nabij Biddinghuizen in Flevoland.
Adres:
Walibi Holland
Spijkweg 30
8256 RJ Biddinghuizen
+31 (0)321 32 99 99
KvK: 39052874

2) Online tickets te koop vanaf 29 euro.
Zonder datum: 32 euro.

3) Neem de trein vanaf je woonplaatst naar Harderwijk.
Neem daar de Walibi expres (busdienst) naar walibie.
http://www.walibi-express.nl/
Combiticket bus en entree: 31 euro.

4) Aangezien wij niet weten waar je woont,
zul je voor treinkaartjes zelf even moeten kijken bij de NS.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Momenteel is er bij de NS een actie gaande (tot 16 juli)

NS e-ticket Dagretour 2e klas of Railrunner, toegangsbewijs Walibi Holland.

De tickets zijn te gebruiken in de periode 1 juni t/m 30 september 2012. Kijk voor aanvullende voorwaarden onder het tabblad “voorwaarden”.

zie:
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/walibi