Kan ik met cjib boetes voor de verzekeringspremie ook het land uit op vakantie? het gaat om zo'n 3000 euro of kom ik niet door de controle vd KMAR ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wil je op vakantie gaan als je 3000 euro schuld heb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is een goeie vraag! Eerst maar eens dokken lijkt me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst betalen en dan hoef je deze vraag niet eens te stellen. Waarom zou ik wel moeten betalen en jij niet? Eerst je verplichtingen en dan de pleziertjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap jullie reactie mensen. Ik dok ook liefst zoveel als ik kan. Maar soms wordt je iets gegund en doet de kans zich voor. Maar voor meeste geld gewoon over de grens over op vakantie te gaan. Maar later kwam deze vraag in me op

Het beste antwoord

Als je pech hebt word je er door de KMar eruit gehaald en mag je het land niet verlaten voordat je die boetes hebt betaald. Tenzij je een betalingsregeling met het CJIB hebt getroffen:

je wordt alleen aangehouden op schiphol of bij de grens als je boetes hebt staan die nooit betaald zijn waar geen betalingsafspraken mee zijn gemaakt en als je niet ingeschreven staat.
want anders was de politie je wel van bed komen ligten om die openstaande boetes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je uitleg, deze heb ik elders ook gezien op het internet. In mijn geval gaat het om de bestuursrechtelijke verzekeringspremie die geincasseerd wordt door het cjib. een betalingsregeling is volgens mij met het cjib niet mogelijk?? ik heb deze premie slechts een paar keer betaald in begin maar hij is nu nog ongeveer 3000 eu en komt er maandelijks een premie bij..

Andere antwoorden (2)

Als je via Schiphol het land wilt verlaten heb je zeker pech. Want daar controleert de KMAR iedereen.
Op lokale luchthavens valt dat mee. Daar zijn enkel steekproeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je beslist zonder problemen op vakantie wilt gaan, zou ik gaan vliegen vanuit het buitenland. Belgie, duitsland, dichtbij en geen controle op boetes. Op kleinere vliegvelden, Rotterdam Groningen is deze controle niet of nauwelijks. Prettige vakantie en hopelijk een fijne thuiskomst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks voor je uitleg. moet dus gewoon geluk hebben. gaan via eelde. en heb al geboekt. via ander land wil niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prettige vakantie. Dan kan je de vraag sluiten lijkt me. Eelde is een prettige opstapplaats. Heb er ook wel vanaf gevlogen, gemoedelijk.