Wat kost het als je je auto tussen 11 en 15 mei 2013 parkeert aan de luchthaven van Eindhoven?

Hoi,

ik woon in het Belgische Limburg (omgeving Bree/Peer) en vertrek 11 t.e.m. 15 mei vanuit Eindhoven (luchthaven) naar Istanbul;

Ik zou graag mijn auto willen parkeren aan de luchthaven van Eindhoven vanaf 11 mei om 14u t.e.m. 15 mei 13u30, weet iemand wat dit mij zal kosten voor deze periode?

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

11 - 15 mei -> 41 Euro op parkeerplaats P4 & P5, als je een tijdje geleden had gereserveerd betaalde je 20 euro.

https://parkeren.eindhovenairport.nl/nl/booking/period.html

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor Budget parkeren op P5 -> eerste 200 plaatsen €4 per dag , de volgende 200 €5 per dag, en de rest volgens het bronzen tarief.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik zie het ook net, 41 euro is teveel!!! 20 euro was ideaal :'(

Andere antwoorden (1)

Dat kun je mooi opzoeken op de website van Eindhoven Airport: de goedkoopste optie kost 20 euro, de duurste kost 130 euro. Je kunt 24 uur van te voren reserveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap die min niet hoor: +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vaag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- was niet van mij hoor...