Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke land kent de meeste vrij dagen/ snipperdagen , vakanties , of hoe je et ook wil definieeren?

Toegevoegd na 11 minuten:
Om onduidelijkheid te voorkomen , Ik bedoel vrije dagen in de ruimste zin van het begrip

Toegevoegd na 11 minuten:
dus alles bij elkaar op

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
804

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Noorwegen als ik me niet vergis spant de kroon met de minste effectieve werkdagen per jaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je bedoelt nationale vrije dagen? Ik weet dat Nederland een van de koplopers in Europa is. In Duitsland en Frankrijk zijn sommige dagen regionaal.

Snipperdagen krijg je van je werkgever, evenals vakantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.dewaarheid.nu/apr01/vrije_dagen.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederland een van de koplopers?? Ech nie.
Ik denk Frankrijk......zie bijgevoegde link! Luchtverkeersleiders krijgen daar
30 (!!) weken per jaar.

Omgerekend, per hoofd van de bevolking..? Dat weet ik niet, maar ze krikken het gemiddelde goed op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals hierboven al aangegeven: snipperdagen, vakanties e.d. worden per werkgever geregeld, daar is geen algemeen landelijk gemiddelde voor.
Ik neem dus eigenlijk aan dat je feestdagen bedoeld, dagen dat iedereen vrij is.

Persoonlijk hou ik het op Italie. Ik heb bij een grote touroperator op het product Italie gewerkt en het gebeurde daar heel vaak dat bedrijven in Italie niet bereikbaar waren omdat er weer een of andere heilige herdacht moest worden.
Zeker 1 per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding