Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag weten hoe het hotel heet dat ik in boedapest heb bezocht. Kan iemand mij helpen?

Het had uitzicht op de zee en als je verder liep was er een bos/park met wat beelden het hotel zelf zag er uit als een mega huis,ze hadden ook een atlethiekbaan buiten. Het was ergens in boedapest. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
596
Utrecht
10 jaar geleden
Weet je zeker dat het Budapest is? Budapest ligt niet aan zee, zelfs niet aan een meer.....
Amadea
10 jaar geleden
Misschien bedoel je uitzicht op de de Donau?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jah het was een kanaaltje/rivier excuses want aan de andere kant zag je een gebouw

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het Danubius Grand Hotel Margitsziget bevindt zich op het Margarite-eiland midden op de Donau tussen Buda en Pest, in een goed onderhouden park met oude bomen, een Japanse tuin, een rozentuin en een amfitheater in de buitenlucht. Het hotel heeft een atletiekbaan met zachte bodem, sauna's, hot tub, en twee zwembaden. Vanaf het centrum van Boedapest is het een kwartier rijden om er te komen.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding