Hebben de meeste Noren een zonnebank?

Op vakantie in Noorwegen met prachtig weer, viel het mij op dat de meeste Noren-in-korte-broek hele bruine benen hebben. Dit kan niet komen doordat het altijd zulk mooi zonnig weer is in Noorwegen, want dat is het niet. Hypothese: de meeste Noren hebben een zonnebank. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt op meer manieren bruin worden dan van een zonnebank. Je stelling zou ook kunnen zijn: "de meeste Noren gaan vaak naar een warm land" of "De meeste Noren leven veel buiten."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"De meeste Noren leven veel buiten" is geen geldige hypothese die tot bruine benen leidt, omdat in Noorwegen de zomer heel kort duurt en grotendeels fris, bewolkt en regenachtig is, en de winter lang, koud en donker is.

Antwoorden (2)

Er zullen best Noren zijn die regelmatig onder de zonnebank liggen te bakken, maar er zijn ook genoeg Noren die vakantie vieren in een zonnig land, worden misschien al bruin van een paar zonnestralen in Noorwegen of er zijn Noren die ook een andere afkomst hebben zoals Italiaans, Spaans ect en snel bruin worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel Noren zullen in de winter, als er veel sneeuw ligt en de zon schijnt een gedeeltelijk zonnebad nemen en zoals bekend ben je dan snel bruin.
Dat vind je dan terug in hun zomerse bruine benen.
Ze hebben om zo te zeggen, al een voorbehandeling gehad.