In mei, juni, juli, augustus en september heb je grote kans op mooi weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Hier in Nederland bedoel je?
Wat is je definitie van mooi weer?

Voor mij van de zomer met 25˚C.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er maar helemaal aan wat jij onder mooi weer verstaat. Als dat zonnig en 20 graden is, dan kun je er nog een poosje op moeten wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
April begint het weer hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de sneeuw weg is en de blaadjes aan de bomen weer gaan groeien, het gras weer groen gaat worden, de winterjas weer in de kast kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid begin april, dan is mijn hardloopcursus namelijk afgelopen. Ben nu 6 weken bezig en nog geen enkele keer bij temperaturen boven nul mogen lopen.... Ze doen het om mij te pesten, ik weet het zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de vogels s,morgens heel vroeg weer gaan fluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag was mooi. Mooi om lekker een stuk te wandelen!
Het ligt eraan, sommige mensen houden van sneeuw en anderen van zon. Er zijn zelfs mensen die van regen houden.
Over het algemeen houden we hier in Nederland van lekker weer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de zon lang genoeg aan de hemel heeft gestaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk naar de lucht en je weet het.
Maar er zijn ook websites die 14 dagen vooruit het weer voorspellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is zeer persoonlijk. Voor iemand die van sneeuw houdt was het de afgelopen tijd mooi weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag is het een mooie zonnige dag. Ik vind het nu dus mooi weer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de temperatuur komt boven de dertig in mei ,dan is de winter voorbij.
Als de mussen vallen van het dak op1 maart is de winter nog niet voorbij verklaard
Bij dertig graden op 1 april, is delente nog erg pril.
Op zomerse temperaturen wachten gaat erg land duren met deze koude nachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ziet hoe onduidelijk het zelfs is voor de weermannen en -vrouwen (met hun opleiding en computerprognoses) om te voorspellen wat er de komende dagen qua weer gaat gebeuren, dan lijkt me elke voorspelling op langere termijn een kijkje in een glazen bol.
Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat het weer geen geheugen heeft, dus ook het feit dat we een heftige winter hebben gehad zegt niets over de lente en zomer en ook niet wanneer het nu eindelijk eens mooi weer wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu. Altijd. Beauty, is ooit gezegd, is in the eye of the beholder. Het weer is een natuurfenomeen, veel grootser dan wij, en het is altijd mooi. De kunst is om er de schoonheid van te zien.
Een oudtante van mij vatte het als volgt samen als er iemand durfde te klagen over wind of regen: ‘Het weer is goed, maar de mensen deugen niet’. En STRENG dat ze dan keek! 8-]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hu, het is toch al mooi weer?