Waar zijn de goedkoopste tickets te vinden naar australie deze winter?

Zijn er aan te raden tussenstops? Kan ik het best nu al boeken of nog even wachten? Ik wil koste wat het kost het goedkoopst. Beenruimte etc. maakt me allemaal niks uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan eens kijken op deze website,
Hier staan heel wat viegtuigticket aanbieders op en zo kan je vergelijken voor Australie. http://www.mijnwinkelwijzer.com/vliegtickets.htm

Antwoorden (2)

Ik heb een hele handige app die "skyscanner" heet.
Hier kan je je bestemming invoeren datum, aantal mensen, retourtje/enkele reis,tussenstop, enz.
Dan zoekt de app alle beschikbare vluchten van goedkoop naar duur!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel leuke aanbiedingen naar Australië kan je vinden op paperfies.nl of ticketspy.nl

De ticket-zoekmachines momondo.com en swoodoo.com behoren naast skyscanner zeker tot het standaardpakket waar ik tickets zoek. (zoek bij skyscanner en momondo ook op de Belgische en Duitse versie zoeken , dit kan veel schelen!!)

Toegevoegd na 1 minuut:
Standaard tips: Vluchten tussen 15 december en 15 januari zijn duur (kerst). De aanbiedingen komen weer na 15 januari. Tickets zijn het voordeligst op dinsdag, woensdag en donderdag