Coloured canyon en Dolfin Beach

Hallo
Heeft iemand deze excursie al een gedaan,.
Hij staat bij Thomascook belgie in de gids.
Zijn er inderdaad dolfijnen tezien daar.
mvg Christianne

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Vrienden van mij zijn hier pas geweest, en zij zeggen hetvolgende:

De colored canyon is absoluut de moeite waard... het ziet er prachtig uit. Op het 'witte strand' nabij schijnen inderdaad dolfijnen zichtbaar te moeten zijn... ..maar bij ons waren die nergens te bekennen. Er staat wel zo'n hutje, waar ze adverteren met het zien van die dolfijnen, enzo. Na enige navraag daar vertelden ze dat die dolfijnen komen en gaan, je moet gelukken hebben. In de buurt kun je echter altijd dolfijnen in 'gevangenschap' bezoeken (ze leven gewoon in de zee, maar die is ergens begrenst met netten...een beetje zoals het dolfinarium) waar je ook mee kunt zwemmen. Tegen betaling, natuurlijk.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord! Fijne vakantie! :-)