hoe kan ik een vliegtuigticket dat nog niet is afgedrukt doorverkopen?

het ticket is niet terugbetaalbaar of omwisselbaar, daarvoor informeerde ik al bij de dienst, omdat ik niet kan afgehaald worden op het uur van aankomst zou ik een andere vlucht moeten nemen, vandaar dat ik het zonde vind om het ticket zomaar te verliezen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Je geeft aan dat hij niet omwisselbaar is en dat je ook je geld niet terug kunt krijgen. Dan wordt het lastig. Je kunt hoogstens nog informeren of er gegevens gewijzigd kunnen worden. Maar of je het dan op een totaal andere naam kunt laten schrijven of dat het alleen om correcties gaat (dat kan meestal wel) dat kan ik nergens vinden. Maar informeer even en houdt er rekening mee dat als het wel kan er meestal kosten aan verbonden zijn.
Kun je alleen maar eerder opgehaald worden of alleen een hele tijd later? In het laatste geval is het misschien handig om gewoon te wachten. Succes!