Is het veilig om in een guesthouse te zitten op de Seychellen?

Ik en mijn ouders zijn van plan om begin juni op vakantie te gaan naar de Seychellen.
Het liefst naar Mahé, maar nu vroegen wij ons af of het veilig is om hier in een guesthouse te zitten.
Wij zijn hier ook nog nooit geweest, dus leuke tips of andere ideeën waar het fijn is om te verblijven zijn altijd welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Waarom zou het daar niet veilig zijn? De Belgische overheid heeft een uitgebreid reisadvies voor de Seychellen op hun site staan (zie link). Hierop zijn geen bijzondere dingen te vinden.

Veel plezier op de Seychellen