Mag je nog langs de douane met een ster in je ID-kaart?

Over twee weken ga ik naar Engeland, maar pas geleden kwam ik erachter dat er een ster in mijn ID-kaart zit. Je ziet het alleen als je hem buigt, maar ik weet dat ze hem scannen bij Calais (we gaan door de Eurotunnel).
Levert dat problemen op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

als alle informatie gewoon goed te lezen is moet het ook geen probleem zijn voor een scanner
maar de info moet goed te lezen zijn !!!