Voor hoe lang is een verblijfsvergunning voor de verenigde Arabische Emiraten (Dubai) maximaal verkrijgbaar?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus hoe lang kun je maximaal in Dubai verblijven met een verblijfsvergunning?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Bedoel je een verblijfsvergunning (om er te wonen) of een toeristenvisum (voor een reis/vakantie)?

Een zakelijke verblijfsvergunning kun je aanvragen voor 3 jaar, je moet dat dan wel binnen 30 dagen na aankomst doen. Dat is dus binnen die eerste visumtermijn en de kans bestaat dat je aanvraag wordt afgewezen. Kijk op de site van internations.org voor meer info (zie de link) om te weten aan welke eisen je verder moet voldoen. Ik kon daar niet kijken, je moet eerst lid worden.

Een toeristenvisum krijg je als Nederlander gratis aan de grens (visa on arrival) voor 30 dagen en je kunt dat nog een keer met 30 dagen verlengen tegen een vergoeding.