Aan de Dode Zee en de Middellandse Zee.
Overigens wordt het Meer van Galilea (=het Meer van Kinnereth) ook wel de Zee van Tiberias genoemd of de Zee van Galilea

Toegevoegd na 10 minuten:
Onderaan staat ook nog de Rode Zee op het kaartje. Maar feitelijk heeft het daar de Golf van Akaba

Toegevoegd na 12 minuten:
Correctie: De Golf van Akaba (ook genaamd: de Golf van Eilat) is een zeearm van de Rode zee en daarmee dus ook onderdeel van de Rode Zee. Dus Israël ligt idd ook aan de Rode Zee

Toegevoegd na 1 uur:
Correctie: De Golf van Akaba (ook genaamd: de Golf van Eilat) is een zeearm van de Rode zee en daarmee dus ook onderdeel van de Rode Zee. Dus Israël ligt idd ook aan de Rode Zee
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
De Zee van Galilea... ! Dat was een instinker.
Die plus is verdiend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje!